ADGANGSKONTROL
Adgangskontrol til både store og små virksomheder
· Har I styr på, hvem der har adgang, og hvornår?
· Er mistede nøgler et problem for jer?
Secvans adgangskontrolsystemer gør sikkerhed enkel og effektiv. Mistede nøgler kræver ikke udskiftninger – en brik slettes nemt. Samtidig sparer I tid og får fuldt overblik over adgangen.

ISO-CERTIFICERET VIRKSOMHED
MEDLEM AF SIKKERHEDSBRANCHEN
INGEN SKJULTE GEBYRER
VORES UDVALG
Secvan opsætter din adgangskontrol
Med vores adgangskontrol får du fuld tryghed og overblik i hverdagen. Vi arbejder altid med gennemtestede løsninger, der sikrer, at kun de rigtige personer kan komme ind på godkendte områder i de rette tidsrum. Alle produkter er certificerede, så du er garanteret markedets højeste standard.
Med adgangskontrol fra Secvan får du:
- Understøttet af sikkerhedsprotokoller
- Øget sikkerhed med fjernsletning af adgangsbrikker
- Brugervenligt design med OLED-display og lyssensor
- Problemfri integration med eksisterende systemer (f.eks. Microsoft Azure)
- Nem adgangsstyring via app og platform
- Automatiseret adgangstyring for tidsbesparende administration
SPC / NOX (integreret anlæg)
Med adgangskontrol som en integreret del af SPC- eller NOX- alarmanlæg slipper du for at arbejde i flere systemer. Du får en nemmere hverdag, hvor alarm og adgangskontrol styres effektivt over ét samlet system.
Unilock
Unilock er et driftsikkert anlæg, der integreres nemt med alarmanlæg, så styringen af begge systemer håndteres samlet fra Unilock. Med løsningen får du stor sikkerhed og en længere levetid end konkurrerende produkter.
Salto
Salto er et cloudbaseret adgangskontrolsystem, der håndterer ubegrænset trådløse døre. Med ISO 9001-, ISO 14001- og ISO 27001-certificeringer sikrer systemet fleksibilitet, kvalitet og datasikkerhed.
Abonnementspriser for adgangskontrol
Hos Secvan tilbyder vi serviceaftaler – som en mulighed, aldrig et krav.
Standard opkobling
Vi sørger for et komplet leveret og installeret anlæg, som opkobles til app.
Abonnement kan altid tilkøbes
Fra 0,- /pr md
- SIM-kort-leje inkluderet
- Fri telefonsupport mellem kl. 8-16
- Fri mailsupport
Ingen startgebyr
Årligt eftersyn
Årligt eftersyn (så er der styr på dine driftsudgifter)
Fra 190,- /pr md
ekskl. moms
- Fri support – telefon og mail kl. 8-16
- Gratis app opkobles til alarm
- Tilslutning til kontrolcentral med overvågning
- Overvågning af strømtilslutning og fejlsignal
- Tilkald af vagtpatrulje ved udløsning af alarm
- Fuld reparation og vedligeholdelse af alarmanlæg
Ingen startgebyr
Fuld service
Årligt eftersyn samt fuld service og vedligehold (hvis noget går i stykker, skiftes det på Secvan’s regning*)
Fra 790,- /pr md
ekskl. moms
- Fri support – telefon og mail kl. 8-16
- Gratis app opkobles til alarm
- Tilslutning til kontrolcentral med overvågning
- Overvågning af strømtilslutning og fejlsignal
- Tilkald af vagtpatrulje ved udløsning af alarm
- Fuld reparation og vedligeholdelse af alarmanlæg
- SIM-kort-leje inkluderet
- Gratis eftersyn hvert 2. år
- Batteriskift ved eftersyn
*Pris baseret på dit behov og omfang
*Udskiftning af defekte systemdele dækkes ikke ved fejl i elinstallationer, lynnedslag, hærværk eller lignende.
De enkelte systemdele skiftes og faktureres jf. dagspris.
Se vedhæftede drift og vedligehold, for at se omfanget af udført serviceeftersyn.







OM SECVAN
Din lokale sikringsinstallatør
Sikkerhed og service går hånd i hånd hos Secvan. Fra vores base i Aalborg leverer vi løsninger og service inden for alarmanlæg, videoovervågning og adgangskontrol.
Vi arbejder med F&P-godkendte produkter og er en ISO 9001-certificeret virksomhed, hvilket sikrer overholdelse af branchens højeste standarder. Bag Secvan står Thomas Rom – elektriker og sikringsekspert med 15 års hands-on erfaring.
Hos Secvan slipper du for dyre mellemled og uvedkommende løsninger og får i stedet en direkte og faglig stærk rådgivning, der giver tryghed fra start til slut.
ISO 9001-certificeret virksomhed
15 års hands on-erfaring

Ofte stillede spørgsmål
Hvad er jeres binding?
Vi ønsker ikke at binde nogen, og alle vores serviceaftaler er muligheder, aldrig krav.
Vores aftaler kan altid opsiges med en måneds varsel, hvis der er en aftale med kontrolcentral som skal opsiges.
Kan jeg få nummerpladegenkendelse?
Nummerpladegenkendelse kan bruges til mange ting, bl.a. at åbne porten ind til virksomheden. Dette giver en god brugervenlighed i dagligdagen og disse kameraer kan ofte nemt integreres med adgangskontrol.
Så svaret er ‘ja‘.
Hvordan virker jeres adgangskontrol?
Der findes mange forskellige systemer til forskellige behov. Vi hjælper med at finde den rette løsning til opgaven. Systemerne kan blandt andet betjenes med brikker, kode, telefon, fjernbetjening og meget mere.
Hvordan foregår installationen?
Vi kommer ud og tager et møde omkring omfanget af opgaven.
Der bliver beregnet et tilbud eller overslag.
Vi tager et opfølgende møde og gennemgår opgaven samt evt. rettelser.
Efter evt. rettelser godkender du opgaven, og der aftales tid for opstart. Vi kommer og installerer samt giver en introduktion af installationen, så du er tryg i betjeningen.
(såfremt der skiftes fra anden installatør, sørger vi for en let og glidende overgang, således det nye anlæg er oppe at køre inden det gamle udløber).
Herefter kan der indgås en evt. serviceaftale, så anlægget kan blive serviceret og vedligeholdt til at holde mange år frem.
Kan vi automatisere brugerstyringen til vores døre?
Secvan kan hjælpe med at automatisere brugerhåndtering i adgangskontrolsystemer.
Uanset om det drejer sig om en fitnessklub, hvor medlemmers adgang skal automatiseres for at minimere administration, eller om det er udlejning af lokaler med kortvarig adgang for brugere, kan Secvan levere en løsning, der effektiviserer processen.
Skal jeg have 700 forskellige logins til lige så mange systemer?
Nej, vi kan hjælpe med at integrere systemerne. Så f.eks. når I møder ind om morgenen og låser døren op med brikken på adgangskontrollen, så frakobler vi også alarmen – og måske tænder lyset? Spar på strømmen ved at lade alarmen slukke lyset, når der tilkobles.
Tilbyder I serviceaftaler efter installationen?
Det kan du tro, og vi hjælper med at finde den rette løsning.
Har du et sikringsniveau 20-60, er der krav til at dit anlæg serviceres én gang årligt (se nærmere i jeres erhvervsforsikring, så hjælper vi dig videre. Og ellers har alt elektronik godt af at blive serviceret og efterset, så selvfølgelig hjælper vi med den rette service og optimering heraf.
Kan jeg få en app?
Alt har jo app i dag, så lige meget om det er alarmen, videoovervågningen eller adgangskontrollen, skal det selvfølgelig kunne styres fra telefonen – så ja, det er kun et spørgsmål om, at vi sammen vælger det rigtige produkt til den rigtige opgave.
Hvad koster et abonnement?
Overvej, hvorfor du har brug for et abonnement. Er det for tryghedens skyld, fordi forsikringen kræver det eller noget helt andet?
Hos Secvan slipper du for binding til abonnementer, du ikke har brug for. Vi hjælper dig med at finde en løsning, der passer til dine behov.
Abonnementer starter fra 220 kr. ekskl. moms pr. måned. Har du kun behov for opkobling til kontrolcentralen, eller skal abonnementet også dække årlige driftsomkostninger som eftersyn?
Har jeg et sikringskrav/sikringsniveau?
Ja, alle virksomheder har et sikringsniveau. Et sikringsniveau er beskrevet med et sikringsniveau på 10-60. Dette findes i jeres erhvervsforsikring. Fra sikringsniveau 20 og op efter er der nogle simple krav til alarmen – Secvan står altid klar til at hjælpe med at navigere i dette.

TIL PRIVATE & ERHVERV
Vi hjælper også privathjem
Hos Secvan får du indbrudssikring, der gør, at du sover trygt om natten. Om du er hjemme eller på ej, så ved du, at dit hjem bliver holdt øje med. Når alarmen aktiveres, bliver vagtcentralen eller naboer tilkaldt. Vi hjælper med at opdage ubudne gæster.
Med vores alarmløsninger har du altid fri telefonsupport og mailsupport indenfor vores åbningstider.